Ornamentika gyűjtése, fotózás

Belépés a foglalkozásba
Ornamentika gyűjtése, fotózás
 Elérhető
Általános adatok
Szerző: Czibor Éva
Rövid leírás: felfedezőút, fotózás, feladatlap megoldása
Leírás: Feladat ismertetése Feladatlap kiosztása. Térkép alapján adott terület bejárása– Motívumok, mintázatok, ornamentika felkutatása az épületeken. Épületrészlet fotója alapján az épület beazonosítása. A séta során épületek megfigyelése, részletek, mintázatok rögzítése történik. A tanár felhívja a figyelmet arra, hogy igyekezzenek mindent alaposan megnézni, kisebb és nagyobb elemeket is észrevenni. .
Célcsoport: 9, 10, 11 évfolyam
Időtartam: 4 óra
Létszám (fő): 5
Tulajdonságok
Ajánlott évfolyam: 09. évfolyam, 10. évfolyam, 11. évfolyam
Ajánlott létszám: kiscsoport (maximum 15 fő)
Ágazat: Építőipar
Időkeret: 1-5 tanóra
Kompetenciák: Kulturális kompetencia, Mozgás, sport, Szakmai követelményrendszerből kivett kompetenciák
Nehézség: közepes (átlagos teljesítményű tanulók számára szól)
Szerző: Czibor Éva
Tananyagfejlesztő intézménye: Ceglédi Szakképzési Centrum Szterényi József Szakközépiskolája és Szakiskolája

Ornamentika gyűjtése
Elem címe: Ornamentika gyűjtése
Szerző: Czibor Éva
Típus:    WORD
Fotózás, felfedezőút
Leírás:

A projekt első szakasza. Felfedezőút, fotózás. Térkép alapján gyűjtenek, valamint fotó alapján megkeresnek egy épületet.

Ornamentika feldolgozása
Elem címe: Ornamentika feldolgozása
Szerző: Czibor Éva
Típus:    PDF
Gyűjtött fotókat értelmezik. Építeszettörténeti ismereteiket bővítik.
Leírás:

A fotókat összerendezik, értelmezik. PPt-t készítenek a szecesszió építészeiről.

Ornamentika rendszerezése
Elem címe: Ornamentika rendszerezése
Szerző: Czibor Éva
Típus:    WORD
Építészettörténeti értelmezés
Leírás:

Szecessziós építészek munkáinak kutatása. PPT készítése, összehasonlító elemzés a kiválasztott épülettel.